Tuesday, November 14, 2006

can't take my eyes off of you...



"You're just too good to be true, can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch, I wanna hold you so much
At long last love has arrived, and I thank God I'm alive
You're just too good to be true, can't take my eyes off of you"

e hoje completam sete anos juntinhos... juntinhos mesmo, pois desde as primeiras semanas, já naum queriam se separar mais...

sete anos da primeira teclada virtual... até hj teclamos bastante...
sete anos do primeiro olhar... ela estava brava, pois eu estava atrasado...
sete anos do primeiro beijo... tímido no bobs do shop. internacional...
sete anos do primeiro filme... american pie, rs...
sete anos de puro amor...
sete anos de paixao...
sete anos de thá e bhuda
sete anos de bhuda e thá




"I love you baby and if it's quite all right,
I need you baby to warm the lonely nights
I love you baby trust in me when I say
Oh pretty baby don't bring me down I pray
Oh pretty baby now that I found you, stay
And let me love you baby, let me love you"

No comments:

Post a Comment